fredag 3 januari 2014

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

Jag vill bara hälsa god jul och ett gott nytt år till våra läsare (om vi har några..). Jag hoppas att ni som läser uppskattat vår blogg under året som gått även om vi inte alltid varit särskilt aktiva under perioder. 

Hursomhelst hoppas jag att ni får ett jättebra 2014 och att ni kommer fortsätta läsa vår blogg. 



Författarens kommentar: Jag vill bara meddela om att jag snart kommer lägga ut 3:e delen av "Flykten från maskinerna " och att även en filmrecension kommer att komma från mitt håll. 
Detta inlägg har jag skrivit helt på egen hand utan att ha pratat med de andra skribenterna så om det är något fel i inlägget skyll på mig.

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

1 kommentar:

  1. Jag tycker att er blog är fantastisk och följer den med stort intresse. Jag hoppas på många spännande blogposter 2014! God fortsättning kära grönsaker!

    SvaraRadera